06.12.2018 13:03

Specjalista ds. Obsługi Klienta (wielkopolskie)

Devire - Opublikowano: 06 gru 2018
Twoja przyszła Firma / Your future Company Naszym Klientem jest międzynarodowa firma projektująca, produkująca i sprzedająca dobra konsumpcyjne cenione na całym świecie. Firma ściśle współpracuje z wieloma producentami samochodów będąc dla niektórych wyłącznym dostawcą. Prawie 150 lat doświadczenia, produkty Made in Europe i standardy przekraczające normy prawne zapewniają firmie znaczącą pozycję na rynku. Ze wględu na rozwój poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Zadania zarządzanie bazą danych i zamówień w systemie komputerowym dla wyznaczonym klientów i krajów Europy Wschodniej, odpowiedzialność za zamówienia, formularze, aplikacje i wnioski, odpowiedzialność za przepływ dokumentów wysyłkowych i celnych, faktur, itd., odpowiadanie na zapytania klientów - mailowo i telefonicznie, współpraca z innymi działami (zaopatrzenie, wysyłki, marketing, sprzedaż), obsługa reklamacji i kontakt z działem zwrotów, komunikacja z klientami w języku polskim i angielskim. Nasz Klient zapewnia zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwości rozwoju i awansu. U Kandydatów zwracamy uwagę na wykształcenie co najmniej średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku (0-3 lata): obsługa klienta lub sprzedaż, znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację; znajomość języka niemieckiego będzie dużą zaletą, doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie, nastawienie na klienta i umiejętność dopasowania się do osób z różnymi typami osobowości, biegłość w obsłudze MS Office. ...