Praca


09.01.2019 13:03

Konstruktor / Inżynier Konstruktor CAD (śląskie)

BMZ Poland Sp. - Opublikowano: 09 sty 2019
Czym się będziesz zajmować: Specjalista na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za projektowanie systemów baterii Li-Ion lub/i elementów z tworzyw sztucznych oraz metalu i wiązek.   Do zakresu obowiązków należy: przygotowywanie dokumentacji projektowej i wykonawczej współpraca z wskazanymi dostawcami, klientami, działami wewnątrz firm optymalizacja pod kątem produkcyjnym, kosztowym i wykonalnośc opracowanie procesu walidacji   W zamian za: doświadczenie zawodowe przy projektowaniu i wytwarzaniu elementów z różnego rodzaju materiałów znajomość rysunku technicznego znajomość systemu CAD (mile widziane doświadczenie z programem Solid Works) wykształcenie średnie oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku konstruktor lub technolog analiza MES gotowość do nauki i wyjazdu na szkolenie do Niemiec   Możesz oczekiwać: Atmosfera - Razem tworzymy zgrany zespół. [więcej]


09.01.2019 13:03

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO / NAPEŁNIANIE WORKÓW (zagranica)

Marvel Personal Consulting - Opublikowano: 09 sty 2019
Marvel Personal Consulting jest agencją pracy wpisaną na podstawie Certyfikatu Ministra Gospodarki i Pracy do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 401   Dla naszego klienta w Sliedrecht (3361) poszukujemy kierowców wózka widłowego z prawem jazdy KAT. 20% jazda wózkiem widłowym, reszta przy napełnianiu dużych worków (big bags)   Praca na 5 zmian (2x rano, 2x południe, 2x noc, 4 dni wolnego) 6. oo   Osoba powinna zdobyć uprawnienia VCA w ciągu 3 miesięcy od rozpoczęcia pracy. [więcej]



09.01.2019 13:03

Pracownik Administracyjny Działu Produkcji (śląskie)

BMZ Poland Sp. - Opublikowano: 09 sty 2019
Czym się będziesz zajmować: Realizacją czynności administracyjno-biurowych związanych z prowadzoną produkcją Tworzeniem i aktualizowaniem raportów funkcjonujących w ramach działu Administrowaniem dokumentacją maszyn i urządzeń Administrowaniem HelpDeskiem produkcyjnym Przygotowywaniem zestawień wyników produkcji i bieżącą ich analizą Uczestnictwem w spotkaniach produkcyjnych i planistycznych   W zamian za: Wykształcenie wyższe, najlepiej o profilu inżynierii produkcji/zarządzania produkcją Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku Zaawansowaną znajomość programu Excel, umiejętności analityczne Komunikatywną znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego Bardzo dobrą organizację pracy Samodzielność, elastyczność, zaangażowanie Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych   Możesz oczekiwać: Atmosfera - Razem tworzymy zgrany zespół. Energia i zaangażowanie z jakimi zaczynamy każdy dzień tworzą unikalną atmosferę. [więcej]


09.01.2019 13:03

Operator maszyn linii produkcyjnej (dolnośląskie)

Biuro Wdrożeniowo Projektowe SABEL Roman Sabat - Opublikowano: 09 sty 2019
OFERTA PRACY Operator maszyn linii produkcyjnej w produkcji rur osłonowych. W związku z nowymi planami rozwoju do naszego zespołu we Wrocławiu poszukujemy pracownika na stanowisko: operator maszyn linii produkcyjnej w produkcji rur osłonowych. Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za: • produkcję wyrobów (rur osłonowych) z tworzyw sztucznych, • maszynowe rozdrabnianie zwrotów oraz odpadów, • magazynowanie i wydawanie wyrobów gotowych, Oferujemy: • pracę na pełny etat – Wrocław, • praca na 3 zmiany-dyspozycyjność-warunek konieczny • stabilne warunki formalno-prawne w ramach umowy o pracę, • pracę w doświadczonym zespole, • możliwość przyuczenia się do pracy, • pakiet socjalny. [więcej]


09.01.2019 13:03

Analityk Biznesowy (mazowieckie)

Power Media - Opublikowano: 09 sty 2019
Dla naszego Klienta, wiodącej grupy ubezpieczeniowej w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej w 25 krajach i zapewniającej dostęp do sprawdzonych produktów ubezpieczeniowych, oszczędnościowych i inwestycyjnych poszukujemy specjalisty na stanowisko Analityka Biznesowego.   Co będzie należało do Twoich obowiązków? przygotowanie uzasadnienia biznesowego projektów; facylitacja zespołów projektowych; zbieranie, definiowanie i dokumentowanie wymagań biznesowych na potrzeby rozwoju systemów informatycznych; analiza wymagań i projektowaniem rozwiązań; przygotowywanie scenariuszy testowych oraz przeprowadzanie testów; koordynowanie wdrażania nowych rozwiązań; utrzymywanie sprawności systemów informatycznych i wspieranie użytkowników końcowych; przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń i prezentacji dla użytkowników na temat wytwarzanych narzędzi informatycznych. [więcej]


09.01.2019 13:03

Sales System Specialist / Analityk Sprzedaży (mazowieckie)

Devire - Opublikowano: 09 sty 2019
Dla naszego Klienta, międzynarodowego dystrybutora produktów konsumenckich, poszukujemy osoby na stanowisko Sales System Specialist/Analityk Sprzedaży. Głównym zadaniem będzie wspieranie procesu zarządzania terenowym zespołem sprzedaży poprzez administrowanie systemem. Zakres obowiązków: Aktywne wsparcie procesu wdrożenia systemu Stała praca nad udoskonalaniem i dostosowaniem systemu do aktualnej sytuacji firmy Administrowanie treściami dostępnymi w systemie Opracowywanie raportów i zestawień na podstawie danych z systemu Opracowywanie analiz, raportów i zestawień wynikających z pracy terenowego zespołu sprzedaży Opracowywanie raportów i analiz z realizacji zadań zespołu Aktywne wsparcie bezpośredniego przełożonego w zadaniach realizowanych na potrzeby zespołu Wymagania: Wysokie zdolności analityczne Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office Znajomość podstawowych procesów IT Mile widziane doświadczenie w dziale analiz, wsparcia sprzedaży Komunikatywność Kreatywne myślenie Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie . [więcej]


09.01.2019 13:03

Księgowa / Księgowy (mazowieckie)

Devire - Opublikowano: 09 sty 2019
Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży budowlanej i produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Księgowa / Księgowy .   Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Księgowanie i dekretacja faktur sprzedaży materiałów i usług Prowadzenie gospodarki materiałowej (przejmowanie dekretów, uzgadnianie, księgowanie) Weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych Uzgadnianie kont kontrahentów Uzgadnianie rejestru zakupów VAT Uzgadnianie stanów i obrotów na kontach 301 i 210 Wystawianie not memoriałowych Bieżące wsparcie przy sporządzaniu raportów i zestawień na potrzeby przełożonych oraz zespołu Nasz Klient zapewnia Pełne wyzwań stanowisko  w międzynarodowej strukturze Pakiet świadczeń dodatkowych ( premia roczna, opieka medyczna) Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kompetencji U kandydatów zwracamy uwagę na Wykształcenie wyższe kierunkowe ( finanse księgowość) Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku  – mile widziane w branży produkcyjnej, lub w biurze rachunkowym Skrupulatne i rzetelne podejście do wykonywanych obowiązków, terminowość Otwartość na współpracę w ramach organizacji oraz z kontrahentami Wysokie zdolności komunikacji Mile widziana znajomość języka angielskiego . [więcej]


09.01.2019 13:03

Store Manager (marka premium biżuteria) (mazowieckie)

Hays Office - Opublikowano: 09 sty 2019
Store Manager (marka premium biżuteria) Warszawa NR REF. : 1116774 Twoja następna firmaDla naszego Klienta, międzynarodowej marki z branży biżuteryjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Store Manager (Kierownik Salonu) w Warszawie. Twoje następne stanowiskoStore Manager będzie odpowiedzialny za realizację planów sprzedażowych, bieżącą analizę wskaźników KPI, koordynację pracy wszystkich członków zespołu tak, by zapewnić optymalną jakość obsługi i doskonałe wrażenia zakupowe. [więcej]


09.01.2019 13:03

RTR Accountant (pomorskie)

Hays Accountancy Finance - Opublikowano: 09 sty 2019
RTR Accountant Gdańsk NR REF. : 1116779 On behalf of our Client, a global SSC established in GdaÅ„sk, we are currently seeking Candidates for the position of GL / RTR Accountant. Holding the position of GL Accountant you will be expected to ensure timely, effective and efficient processing of general ledger-related transactions, reconciliation of general ledger accounts and performing period end closing activities. [więcej]


09.01.2019 13:03

Duty Manager (pomorskie)

Hays Office - Opublikowano: 09 sty 2019
Duty Manager Gdańsk NR REF. : 1116789 On behalf of our Client, an aviation related company newly to be established in GdaÅ„sk, we are currently seeking Candidates for the position of Duty Manager. Holding the position of Duty Manager you will be responsible for determining the centre of gravity of an airplane upon departure and ensuring that this is within safety limits and coordinating work of a team of 4-5 people. [więcej]