Praca


05.11.2018 8:03

NISKO - zatrudnie magistra farmacji do apteki (podkarpackie)

pl - Opublikowano: 05 lis 2018
Zatrudnie Magistra Farmacji do pracy w aptece w NISKU (pełny etat) Oferuje dobre warunki finansowe oraz prace w pracę w miłym i zgranym zespole aptecznym. CV prosze przesyłac za pośrednictwem strony praca.   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. [więcej]


04.11.2018 18:03

Intercompany Accountant / Księgowy AP (polska księgowość) (mazowieckie)

Devire - Opublikowano: 04 lis 2018
Intercompany Accountant / Księgowy AP (polska księgowość) Obecnie dla naszego klienta, znanej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku poszukujemy osoby na stanowisko: Intercompany Accountant / Księgowy AP (polska księgowość)   Zadania: intercompany reconciliation- potwierdzanie i raportowanie sald międzygrupowych w każdym kwartale, uzgadnianie sald między spółkami powiązanymi, zapewnianie kompletności i prawidłowości pozycji rozliczeń międzyokresowych na koniec miesiąca, realizacja płatności na rzecz podmiotów powiązanych, wiekowanie (ageing) należności i zobowiązań, uczestnictwo w procesie Transfer Pricing z Tax i Controllingiem, weryfikacja poprawności skalkulowanej marży na produktach w ramach grupy. Oczekiwania: Minimum roczne doświadczenie w obszarze księgowości, posiada ogólną wiedzę z zakresu rachunkowości i chce siędalej rozwijać w tym obszarze zna i doskonale rozumie procesy księgowe oraz zależności między nimi, bardzo dobrze zna język angielski, biegle posługuje się pakietem MS Office (w szczególności Excel), cechuje go bystry umysł – szybo analizuje i syntezuje informacje oraz wyciąga trafne wnioski, posiada wysokie umiejętności interpersonalne oraz lubi pracować w zespole, jest dokładny i potrafi pracować pod presją czasu, nie boi się nowych wyzwań oraz cechuje go duża odwaga w działaniu. Oferujemy: codzienną naukę w atmosferze dzielenia się wiedzą i otwartego feedback'u, możliwość rozwoju w strukturach SSC, Bardzo atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (m. [więcej]



04.11.2018 18:03

Audit and Compliance Lead (małopolskie)

HAYS IT & Telecom - Opublikowano: 04 lis 2018
Audit and Compliance Lead Kraków NR REF. : 1113599 Hays IT Contracting is an up-to-date B2B form of employment for IT specialists with innovate and developmental projects for TOP Clients close at hand. For our Client we are currently looking for qualified Candidates for the position of Audit & Compliance LeadLocation: Kraków or remote workType of cooperation: B2B (via HAYS)Salary: negotiableResponsibilities: Lead and oversee a varied and complex regulatory compliance program covering multiple domains and disciplines. [więcej]


04.11.2018 18:03

Italian Speaker wanted (pomorskie)

Hays Office - Opublikowano: 04 lis 2018
Italian Speaker wanted Gdańsk NR REF. : 1113812 Italian speaker wantedYour new companyNew SSC in GdaÅ„sk, the leader in the providing innovative products and services in B2B is looking for Italian speakers, who would like to be a part of the order management team. We are looking for people who speak good Italian (B2) and very good English (at least B2). [więcej]


04.11.2018 18:03

Data Centre Migration Technical Project Manager (małopolskie)

HAYS IT & Telecom - Opublikowano: 04 lis 2018
Data Centre Migration Technical Project Manager Kraków NR REF. : 1113597 Hays IT Contracting is an up-to-date B2B form of employment for IT specialists with innovate and developmental projects for TOP Clients close at hand. For our Client we are currently looking for qualified Candidates for the position of data Centre Migration Technical Project Manager Location: Kraków Job type: Contract B2B Length: 12 months + possible prolongation Rate: Client is open for propositions This is an exciting opportunity for a dynamic Infrastructure Senior Project Manager to lead a high-profile large data centre migration project at pace, as part of our IT M&A Integration Programme The senior technical project manager will manage the successful delivery of all infrastructure aspects of the Data Centre migration to scope and budget and manage multiple third-party suppliers. [więcej]


04.11.2018 18:03

Dyrektor ds. Celnych (mazowieckie)

FallWork Sp. - Opublikowano: 04 lis 2018
Polska firma działająca w obszarze usług transportowo-spedycyjnych, poszukuje charyzmatycznego i otwartego kandydata na stanowisko:   Dyrektor ds. Celnych Miejsce pracy: Warszawa   Oferujemy: • umowę o pracę, • pracę w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku, • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę w niekorporacyjnej organizacji, • możliwość organizacji pracy na nowo tworzonym stanowisku w firmie o ugruntowanej pozycji, • zatrudnienie bezpośrednio u klienta. [więcej]


04.11.2018 18:03

Administrator Nieruchomości (dolnośląskie)

PKP SA - Opublikowano: 04 lis 2018
Zakres obowiązków: administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów. dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S. z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości prowadzenie na bieżąco ewidencji administrowanych nieruchomości oraz ich przygotowywanie do komercyjnego zagospodarowania nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania administrowanych nieruchomości, ich modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej nieruchomości monitorowanie zachodzących zmian w otoczeniu poszczególnych administrowanych nieruchomości mające na celu zabezpieczenie interesów PKP S. [więcej]


04.11.2018 18:03

Administrator Nieruchomości (lubuskie)

PKP SA - Opublikowano: 04 lis 2018
Zakres obowiązków: administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S. z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości udział w przekazywaniu oraz odbiorze osobom trzecim administrowanych nieruchomości nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach nadzór nad wykonywaniem robót przez firmy zewnętrzne w zakresie usuwania awarii, wprowadzanie firm na miejsce wykonywania prac, wsparcie organizacyjne w zakresie niezbędnych uzgodnieńi powiadomień bieżące prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania administrowanych nieruchomości, ich modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej nieruchomości monitorowanie zachodzących zmian w otoczeniu poszczególnych administrowanych nieruchomości mające na celu zabezpieczenie interesów PKP S. oraz oddziałujących na sposób użytkowania tych nieruchomości zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie bezumownego lub niezgodnego z postanowieniami umowy wykorzystania i użytkowania nieruchomości dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych nieeksploatowanych pod kątem wyeliminowania przypadków zagrożenia dla życia ludzkiego wnioskowanie o likwidację obiektów zbędnych lub zagrażających życiu prowadzenie samochodu służbowego do 3,5 t oraz dokumentacji w tym zakresie zgodniez regulacjami Spółki samodzielne okresowe poruszanie się po torach Wymagania: wykształcenie min. [więcej]


04.11.2018 18:03

Administrator Nieruchomości (śląskie)

PKP SA - Opublikowano: 04 lis 2018
Zakres obowiązków: administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S. z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości udział w przekazywaniu oraz odbiorze osobom trzecim administrowanych nieruchomości prowadzenie na bieżąco ewidencji administrowanych nieruchomości oraz ich przygotowywanie do komercyjnego zagospodarowania nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach bieżące prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania administrowanych nieruchomości, ich modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej nieruchomości monitorowanie zachodzących zmian w otoczeniu poszczególnych administrowanych nieruchomości mające na celu zabezpieczenie interesów PKP S. oraz oddziałujących na sposób użytkowania tych nieruchomości zgłaszanie w trybie natychmiastowym ujawnionych nieprawidłowości w zakresie bezumownego lub niezgodnego z postanowieniami umowy wykorzystania i użytkowania nieruchomości do Zarządcy dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych nieeksploatowanych pod kątem wyeliminowania przypadków zagrożenia dla życia ludzkiego czynny udział w komisjach z przedstawicielami Departamentu Geodezji w wyznaczaniu punktów granicznych na podległych działkach wnioskowanie o likwidację obiektów zbędnych lub zagrażających życiu samodzielne okresowe poruszanie się po torach na podstawie stosownego zezwolenia Wymagania: wykształcenie wyższe znajomość ustawy Prawo Budowlane znajomość ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami i aktów wykonawczych oraz Kodeksu Cywilnego bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - w tym przede wszystkim programów Word, Excel i Power Point umiejętności analityczne mile widziane doświadczenie zawodowe związanym z obsługą inwestycji (procesów budowlanych) wzorowa organizacja pracy umiejętność pracy w zespole wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielności prawo jazdy kat. [więcej]


04.11.2018 13:03

Technischer Leiter Ingenieur (zagranica)

SIRE Life Sciences® - Opublikowano: 04 lis 2018
SIRE® ist der Marktführer in der Recruitment-Branche der Life Sciences Industrie. Wir glauben, dass die Recruitment-Branche noch einige Verbesserungen in Technologie und inhaltlicher Innovation vornehmen kann. Wir lieben Technologie und in einem Markt, der auf Life-Science orientiert ist und sich auf den wissenschaftlichen Aspekt konzentriert, können wir nicht zurückbleiben; wir betreiben Recruitment-Wissenschaft. [więcej]