Fakty


25.03.2019 13:00

Woda butelkowana: jak się miewa polski rynek?

Woda butelkowana to druga (pod względem wartości), największa kategoria dóbr szybko zbywalnych. W minionym roku Polska wyprodukowała 46,4 mln. [więcej]


25.03.2019 13:00

Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

Tytuł maila to następny po zaplanowaniu grupy docelowej etap planowania mailingu, przez który musimy przejść, by przedstawić klientowi naszą. [więcej]



25.03.2019 13:00

Wykształcenie wyższe: Warszawa liderką UE

Wyższe wykształcenie domeną Warszawy? Na to wskazują przynajmniej dane Eurostatu, z których wynika, że najwyższym w Unii odsetkiem osób. [więcej]


25.03.2019 13:00

Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość

Wal-Mart, Costco, The Kroger Co, Amazon oraz Schwarz Group to liderzy tegorocznego, opracowanego przez Deloitte, zestawienia największych. [więcej]


25.03.2019 13:00

Polscy przedsiębiorcy już odczuli Brexit

Wprawdzie od momentu, w którym wystąpienie Wielkiej Brytanii stało się przesądzone upłynęło już wiele miesięcy, to nadal nie ma pewności. [więcej]


25.03.2019 13:00

Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

W minionym roku najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym okazał się Lidl - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. [więcej]


25.03.2019 13:00

Millenialsi kupują najwięcej mieszkań

Sieciowa agencja nieruchomości Metrohouse przyjrzała się preferencjom zakupowym kupujących z różnych pokoleń. Analiza dowiodła, że na. [więcej]


25.03.2019 13:00

Rezydencja Barska w Warszawie

Na warszawskiej Ochocie, przy ulicy Białobrzeskiej 53 ruszyły prace związane z realizacją nowej inwestycji z portfolio BPI Real Estate Poland. [więcej]


25.03.2019 13:00

Zatrudnianie pracowników: dywersyfikacja szansą HR

Dywersyfikacja w zatrudnianiu pracowników. To jedno z wyzwań, jakie rysuje się właśnie przed pracodawcami - wynika z opracowanego przez. [więcej]