Fakty


05.02.2019 18:00

Usługi budowalne w VAT: Świadczenia kompleksowe nadal budzą wątpliwości

Jeszcze nie tak dawno fiskus wskazywał, aby ze świadczenia kompleksowego nie wyodrębniać świadczeń mu towarzyszących i opodatkować je w VAT. [więcej]


05.02.2019 18:00

Koszty uzyskania przychodu w rocznym PIT 2018

W rocznym PIT obok przychodu podatnicy wykazują także koszty jego uzyskania. Te są ustalane w różny sposób w zależności od źródła. [więcej]



05.02.2019 18:00

Czy pielęgniarka może wybrać kartę podatkową jako formę opodatkowania?

Pielęgniarka świadcząca usługi pielęgniarek i położonych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej wyłącznie na rzecz ludności,. [więcej]


05.02.2019 18:00

Długi spadkowe? Nie, dziękuję

Otrzymanie spadku to dobra wiadomość, pod warunkiem jednak, że spadkobierca nie "obdarował" nas również swoimi długami. Szczęśliwie dla. [więcej]


05.02.2019 18:00

Pracownicy z Ukrainy przede wszystkim chcą zmienić kraj

W powszechnym przekonaniu funkcjonuje pogląd, że pracownicy z Ukrainy decydują się przyjechać do Polski przede wszystkim ze względów. [więcej]


05.02.2019 13:01

Flip mieszkania, czyli jak zarobić kilkadziesiąt procent

Nieruchomości zawsze cieszyły się wśród inwestorów dość dużym powodzenie, które w ostatnim czasie, głównie ze względu na rekordowo. [więcej]


05.02.2019 13:01

Opóźnienia płatności, czyli uważaj na odbiorców, których dobrze znasz

Opóźnione płatności to problem, który dotyka już całkiem pokaźną rzeszę rodzimych firm. Przedsiębiorstwa te w znacznym stopniu narażone. [więcej]


05.02.2019 13:01

Na rynku mieszkaniowym działo się wiele

Metrohouse, Expander oraz portalu RynekPierwotny. dokonują wspólnego podsumowania ubiegłorocznej sytuacji na rynku mieszkaniowym. [więcej]


05.02.2019 13:01

Zawyżone ceny paliw w Polsce. To da się zmienić

Detaliczne ceny paliw w naszych kraju pozostają wygórowane. Wystarczy porównać je ze stawkami obowiązującymi na europejskim rynku hurtowym. [więcej]


05.02.2019 13:01

Nie ignoruj customer experience

Współczesne firmy muszą zwracać szczególną uwagę na opinie, które ich klienci formułują, bazując na doświadczeniach i relacjach z. [więcej]